Inget komplicerat

Nämen shiiiet, vilket lamt inlägg det var under hära. Skäms ju nästan lite.  Känns skönt, nästan så att man blir kåt, lite som en kedjereaktion.
Såg på teve häromdagen liksom, ah tv, och så vare såhär att, hahaha, en tant låg på en heltäckningsmatta med en stavmixer uppkörd i kalkonen. Hade dock inte varit så förfärligt traumatiserande ifall hon inte också kört upp den rakt i kamerlinsen med ett hånskratt efter klimax, man ba "okej??"

Ska jag vara en snäll pojke och gå i skola imorgon, ska jag vara det? När man ändå dras med i influensaepedemi är det lika bra att mjölka så mycket ur den som möjligt. Hade tänkt gå dit lite halvdäng på mustig hostmedusin, släppa tårna behind med pupillerna i skyn och liksom bara vara allmänt efter. Komma efter de tre första lektionerna, alla skulle förstå jag är ju "sjuk", hänga lite, komma nästa dag, kanske vara kvar hela dagen, kanske inte, komma nästa dag gå innan den den tre timmars långa gruppterapisessionen, alla skulle förstå jag är ju "sjuk".


Kommentarer
Postat av: Anonym

asså fy fan vad du är äcklig o patetisk, du är ju faan medelålders och slängt bort hela jävla livet med att agera wierdo i din ensamhet :O Haha

2009-02-03 @ 22:05:30
Postat av: S-G

Ja precis, jag har ju levt hela mitt liv ensam och är medelålders också. Tänk hur bra man kan lära känna människor genom bloggar, är det inte otroligt så säg?

Inte tror jag att du skulle säga detta mellan fyra ögon men det är ju fint att du kan leka av dig anonymt. kramar

2009-02-05 @ 17:37:13
URL: http://njursten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0