Söndagssyssla del 1

Gårdagen var en händelserik dag, hade tyvärr inte tid till att blogga. Så ni tre personer som läser får ha överseende. Det blir mer från mamma denna veckan. Lovar!
Fy fan, vad skriver jag? Dra åt helvete jävla inbreeds!

Ja, gårdagen var som sagt en händelserik dag då jag för första gången på x antal år, hör och häpna, bestämde mig för att städa. Det var ett svårt beslut att ta, men som man säger i Lala-land " It had to be done".

image51
Bokstavligen orörd hög av hudsavlagringar.

image52
En närmare titt avslöjar bitar av tandtråd och hår.

image53
Några månader av "c-fun" har satt sina spår på musikanläggningen. Jag är ledsen ifall ni normies där ute finner er i ett moln av förvirring i detta skede, men lugn du. Du är inte ensam.

image54
Någon som är sugen på lite tånaglar mitt i allt "mjöl" som tycks fylla detta rum?

image55
Eller väntar du på dessert? Isåfall kan du skatta dig lycklig. Se här, vad jag fann intryckt i vägen. Vad är det om inte en liten saltig, intorkad snorkroka på promenad i det gröna vårvädret?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0